Faceți căutări pe acest blog

duminică, 24 aprilie 2011

Orochi Concert Romania




Hei sashiburi ... bine hai sa vorbim despre concertul Orochi care sa sustinut in Silver Church Club,dupa cum pe multa lumea am auzit concertul a fost cel mai reusit de pana acum,si chiar asta e si adevarul.Cei de la Orochi au fost foarte apropiati de noi mai ales Ushiwaka si Yukimura si pe la sfarsit si Genji Hotaru ..ma rog adevarul e ca nu avea cum sa stea pe langa noi hehe.... dar ce am observat a fost ca Mitsu Hide a stat cam departe , dar tot a fost nemaipomenit .S-au intamplat si lucruri care mai bine nu se spun chiar in fata mea si eu care stateam in fata lui Ushiwaka si mai aveam putin si ma urcam pe scena :)).
Dar cel mai spectaculos a fost cand Mitsu-Hide ia dat jos lu Yukimura acea bluza(nu imi vine acum in minte cum se numeste... gomen),si a fost isterie foarte mare la faza asta.
Ce mai a fost un concert reusit si Orochi chiar stiu sa faca spectacol si sa ne faca sa ne simtim bine alaturi de ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu